Thursday, October 11, 2007

bebekligime gidelim

bu sayfada hafiften bebekligime gidelim. eveeeet, ilk onceleri hersey toz ve gaz bulutuydu... yok yok, bu kadar geriye gitmeyelim. gunlerden ekim aylardan yirmiucu, pazartesinin sabahina dogru, bir heyecan, bir panik, bir bagirti, bir gumburtu, bir ciyaklamayla tesrif etmisim dunyaya. daha ihtilal olmamismis o zamanlar.
ahan da boyle bi bebekmisim ben. Sarip sarmalamislar, giydirip kusatmislar beni. agzima da basmislar emzigi. 

haliyle boyle tatli bi bebek yatakta rahat birakilmamis. kucaktan kucaga dolanip durmusum
kucak saltanati cok surmemis. salivermisler beni. ben de kendi ayaklarim uzerinde durmaya baslamisim



ardindan da altima bi araba cekivermisim




ama kardesim, rahat birakmamislar ki beni. arabami da almislar ve basmislar kicima tekmeyi, "haydi okula" demisler


ama Allah'in sevgili kuluymusuz, ilkokul gunlerimiz bayramlik, seyranlik gecmis hep. siir bilem okutmuslar bana "vali olsam bir gunluk" deyu deyu
sonra mi? e sonrasini biliyosunuz zaten...

4 comments:

Serkan Ozel said...

Guzel olmus, eline saglik...

BKeskin said...

Fatih.. cok seker bi bebekmissin!Maasallah!
Cok guzel resimler!!

Cafer T. Yavuz said...

ne o len bunlar. karizma yerlerde ;)

FK said...

cok dalgali bir yasam oykun var, gormus gecirmis olman bundandir herhal..