Friday, February 15, 2008

sevgililer gunu oncesi sevgilimizi yalniz birakmadik

giydik formamizi, atladik otobuse. siirlerle sarkilarla vardik istanbul'a. gunluk guneslikti hersey bogaza gelene kadar. ama o da ne; dunyanin incisinde goz gozu gormuyordu.



nasil diyordu o klise tezahurat, "beraber islandik yagan karlarda". beraber islanacaktik biz de 11 metinle. samiyen'e ikinci ziyaretimizde eskiacik'ta konuslanacaktik; sari diyecektik. girer girmez elimize bir ilan ve bir kirmizi karton verdiler. biz dediler ki, kirmizi kartonu tutun, biz soyleyince acin. neyse, biz elimize tutusturulan kartonu rulo yaptik ve isinmaya cikan aslanlari tribune davet etmeye basladik. ayibogan'i cagirdik; ben gelisimi yakalayamamisim kamerada, gidisini resmettik





kral geldi, ayibogan geldi, arda geldi, ayhan geldi, barisozbek kosakosa geldi -ne gaz- neyse dedik, birakalim adamlari isinsinlar. bizimkiler yeniacik tarafinda, bayerliler bizim tarafta isindilar. (isinabilmisler midir acaba yahu o sogukta?) hakemler mi? onlar da ortada isindilar.





neyse isinmalar, esnemeler, gerinmeler, acilmalar bitti; fitbolcular soyunma odalarina gittiler, ve rakip beyazlarini, aslanlar parcalilarini giymis halde temiz temiz geldiler sahaya. biz ucluye hazirlaniyorduk ki, o sirada millet kartonlari kaldirmaya basladi. bir elimize kameramizi da aldik, kartonlari kaldirdik. ben o sirada sadece karton gorebildim, ama kameram sahayi gorebilmis



biz kartonlari kaldirmis mal mal havaya bakarken the godfather theme calmaya basladi. be adam, tribune girerken eline brosur tutusturmuslar; acip bi baksana. megersem efendim o anda biz cimbom atkili marlon brandonun ab hirkali velede elini opturur haldeki pozuna fon yapiyomusuz. sonradan ogrendik.


neyse efendim, maca gelelim. kar bir yandan cimbom bir yandan saldiriyor. parcali formali metinciklerimiz beyazlara yesil cimi dar ediyorlar. amma gol gelmiyor



kar da arttikca artiyor.




devre arasi bayerlilerin imdadina yetisirken, biz de kendimizi resmetme firsati bulduk vesileyle. arkadas, berenin altinda kafa ne hale gelmis, uyku gozlerden akip tum surata yayilmis. ama durmak yok



ikinci yari da ilk yari gibi gecti. ah umit karan ah. ulan ben kacirsam o golu, beni kaisersten kovarlardi :)


mac bitti, fitbolcular dusa giderken biz de tribunleri goruntuledik. yeniacik ve kapali isil isildi. mac bitmis olmasina ragmen tiklim tiklimdi. bu goruntuler esliginde biz de samiyen'e veda ettik, sevgiliyle yeniden bulusabilmek umidiyle...



6 comments:

Serkan Ozel said...

Yazmiyorsun yazmiyorsun ama yazinca da uzun uzun, bol fotolu yaziyorsun. Guzel olmus...

yagmur said...

artist yagmurda islanmis asik fanatik havani yesinler senin.. yenileri niceleri..devam devam..

fatihmutlu said...

kar diyoruz biz o yagana, yaamur dil. yaamur sana derler :D

HK said...

Vay be kaisers yorumculugundan cimbom yorumculuguna gecmis Zidanimiz, pek de guzel olmus ellerine saglik. Zaten ben taaa o zamanlardan bu adamda is var dediydim. Bakarsin bir gun forumda yazacagina bir gazete dergi kosesindede yazar, ikinci bir Deniz Gokce oluverir.
Gerci biraz sansizlik olmus karli bir havaya denk gelmis ama cefakar taraftar olarak gorevini yapmis. Bende bilgisayar basinda kahroldum Umit Karan o golu atamayinca ve nedense sen geldiydin aklima. Yok canim cok gol kacirdigindan degil, ona alismistik zaten:) sana da az yuklenmiyorduk oraya kos buraya kos diye. Kes buralarda olsanda gene yuklenebilsek. Neyse nerden basladim nereye geldim.
Merakla bekliyoruz gelecek yazilarini.

Serkan Ozel said...

Eeeee nerde update!!! Yaz bisiler de bakalim...

FK said...

Yeni bir blog actiysan bilelim Fatih, yoksa e hani yazilar?